Home > Veelgestelde vragen > Voor aanbieders

Voor aanbieders

Onder welke voorwaarden gaat Buzz010 ook rijden naar mijn excursiebestemming?
Meer over de voorwaarden vind je hier.

Hoe meld ik mijn bestemming aan bij Buzz010?
Informatie over het aanmelden van jouw excursiebestemming vind je hier.

Ik twijfel of mijn bestemming voldoet aan de voorwaarden, wat nu?
Neem contact met ons op.

Mijn organisatie biedt wel educatieve excursies aan, maar heeft geen eigen locatie. Kunnen scholen wel met Buzz010 naar mijn excursies komen?
In dat geval is het makkelijker contact met ons op te nemen om jouw specifieke situatie met ons te bespreken.

Hoe kan ik communiceren over Buzz010?
Fijn als je in jouw communicatiemiddelen Buzz010 onder de aandacht brengt! In onze media toolkit staan richtlijnen voor teksten en onze logo's.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Neem contact met ons op. We helpen je graag verder.

{{ errors.first('username') }}
{{ errors.first('password') }}
De door jou ingevoerde gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct.
Vragen? Neem contact met ons op: info@buzz010.nl
{{ errors.first('email') }}
Vragen? Neem contact met ons op: info@buzz010.nl
Als je e-mailadres ({{ form.email }}) bij ons bekend is, hebben we je een e-mail gestuurd waarmee je je nieuwe wachtwoord kunt instellen.

E-mail niet ontvangen? Controleer je spamfolder of neem contact met ons (info@buzz010.nl) op om te controleren of het ingevulde e-mailadres wel gekoppeld is aan jouw school.